Manager Operations

Ben jij ambitieus, kan jij een magazijn optimaal beheren, weet jij een goede werksfeer te creëren en jouw team zo optimaal mogelijk te laten functioneren? Kom dan bij ons werken als: 

Manager Operations (Venhuizen - fulltime)

Over de functie:

Voor De Technische Dienst van Connection Systems is verantwoordelijk voor het plaatsen, onderhouden en weghalen van de diverse (mobiele) camerasystemen. Het is de taak van de Manager Operations om alle logistieke en operationele processen zo optimaal mogelijk te laten verlopen met een team van momenteel 20 mensen.

In deze functie ben jij verantwoordelijk voor het logistieke proces vanuit Venhuizen; de constante stroom van uitgaand en terugkomend materieel en het beheren van het magazijn op basis van de richtlijnen en werkwijze van Connection Systems. Van belang is de capaciteitsbeheersing van alle onderdelen, de dagelijkse aansturing van de werkvoorbereiding, de onderhoudsplanning en het werkoverleg met de projectleiders. Je bent in staat is om afwijkingen te constateren en daar adequaat op in te springen. Daarom zoeken wij iemand die ervaring heeft in een management rol in een technische omgeving en met een proactieve basishouding. Het doel is om efficiencyslagen te maken met als uitgangspunt uniformiteit, zonder de veiligheid voor het team uit het oog te verliezen. 

Jouw uitdaging: Met jouw ondernemingsgeest en gemotiveerd team zorgen voor een solide organisatie!

Jouw taken:

  • Leidinggeven en coördineren; het aansturen van de monteurs en de werkzaamheden;
  • Faciliteren van de medewerkers, je bent hun eerste aanspreekpunt
  • Voorraadbeheer: je bewaakt de voorraadniveaus, doet bestellingen en houdt toezicht op uitgifte en retour van de materialen
  • Techniek: coördineren van de werkzaamheden van de specialisten en het assemblage proces 
  • Wagenpark- en gebouwbeheer: het in optimale staat behouden van het wagenpark en het bedrijfsgebouw
  • Veiligheid: actief toezicht houden op de VCA-richtlijnen en het coördineren van de naleving daarvan, zoals het werken met gekeurd materieel, het up-to-date houden van de RI&E en het uitvoeren van werkplekinspecties t.b.v. een veilige werkomgeving voor alle medewerkers
  • Optimaliseren van processen: samenwerken en overleggen en vanuit daar de best practices identificeren en implementeren om de efficiëntie te verhogen en kosten te besparen

Jouw profiel:

  • HBO werk en denkniveau, met aantoonbare affiniteit met elektrotechniek en/of IT
  • Aantoonbare ervaring in een managementfunctie, in staat om de leiding te nemen
  • People management skills (sturen, coachen, ondersteunen en delegeren)
  • Oplossings- en resultaatgericht
  • Werken onder VCA- en ISO normen
  • Je kunt een VOG (Verklaring Omtrent Gedrag) overleggen

Wij bieden:

  • Werken in een hecht team met een drive om samen naar het beste resultaat te streven
  • Een informele sfeer en regelmatig leuke personeelsuitjes (van BBQ, Wipe Out tot alleskunner)
  • Salarisrange €3.000 - €5.000 met goede secundaire voorwaarden (pensioenregeling, reiskostenvergoeding en bedrijfsfitness)
  • Volop ruimte om je te ontwikkelen bij een innovatief en dynamisch bedrijf! 

Interesse? Stuur dan je cv en motivatie naar: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

Over het bedrijf:

De vraag naar en belang van data wordt steeds groter. Connection Systems is een sterk innovatief familiebedrijf. Middels verschillende technologieën en slimme sensoren worden de ingewonnen verkeers- en crowddata in het openbaar gebied gebruikt voor het uitvoeren van verkeersonderzoeken, verkeershandhaving en observaties in opdracht van overheden zoals steden/provincies, Rijkswaterstaat en Openbaar Ministerie. Steden en wegen worden milieuvriendelijker, er ontstaan veiligere verkeerssituaties, er is minder fileleed, kortom er wordt een veiligere en duurzamere leefomgeving nagestreefd!